Objednávky denne naďalej odosielame
Objednávky denne naďalej odosielame
Položiek - 0,00 €
Kategórie

Často kladené otázky

Môžem u Vás nakúpiť aj keď nie som podnikateľ?

Áno, môžete.

Môžem u Vás nakúpiť za veľkoobchodné ceny?

Áno, môžete. Podmienkou je registrácia na tomto linku a splnenie veľkoobchodných podmienok (živnostenský list, prvý nákup vo výške nad 500 € a pravidelné nákupy v požadovanej výške nad 100 €). V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.

Sú ceny uvedené s DPH?

Áno, štandardné zobrazenie cien je s DPH (pozn. zobrazenie cien sa môže líšiť pre registrovaných veľkoobchodných zákazníkov).

Sú uvedené ceny konečné?

Áno, zobrazené ceny sú konečné.

Máte všetok tovar skladom?

Áno, všetok tovar zobrazený na stránke je skladom. Ihneď pripravený k odoslaniu, alebo osobnému vyzdvihnutiu

Je tovar v košíku rezervovaný?

Tovar pridaný do košíka NIE JE rezervovaný. Môže sa vypredať, či už cez eshop alebo nákupom na predajni. Pre zvýšenie pravdepodobnosti doručenia tovaru, neváhajte spraviť Vašu objednávku čím skôr (hlavne ak máte objednávku nad 80 Eur, kedy vzniká nárok na poštovné zdarma).

Dá sa u Vás nakupovať aj priamo v predajni?

Áno, máme predajňu v Bratislave na ulici Stará vajnorská 15/A (areál Môjsklad.sk). Tovar si môžete naživo prezrieť a v prípade záujmu zakúpiť.

Je možné si tovar vyzdvihnúť osobne?

Áno, máme predajňu v Bratislave na ulici Stará vajnorská 15/A (areál Môjsklad.sk).

Je možné za objednávku zaplatiť až pri prevzatí tovaru (platba na dobierku)?

Áno, je to možné pre objednávky nad 15Eur.

Ste otvorení aj cez víkend?

Áno, máme otvorené 7 dní v týždni (okrem štátnych sviatkov). Otváracie hodiny sú uvedené dolu v pätičke stránky

Máte problém s prihlásením?

Zadali Ste správne meno a heslo?

Skúste ich zadať znova

  • Dajte pozor na veľkosť písmen (CapsLock)
  • Diakritiku
  • Zamenenie písmen "Z" a "Y"
  • Napíšte si heslo do poznámkového bloku a po kontrole ho skopírujte a vložte do políčka hesla

Skúsili Ste obnovu hesla?

Vaše heslo si môžete obnoviť tu - Obnova hesla.

Funguje Vám prihlásenie v inom zariadení?

Dá sa Vám prihlásiť v inom prehliadači, v režime súkromného prehliadania (inkognito okne) alebo na mobile?
Pravdepodobne bude problém s cookies. Skúste ich zmazať (postup pre Google Chrome):
1. Kliknite v prehliadači, v adresnom riadku, na ikonu zámku a následne na Cookies:


2. Zmažte všetky cookies čo majú v názve milionshop:

Nepomohlo Vám nič z vyššie uvedeného?

Kontaktuje nás a radi Vám pomôžeme - Kontaktné informácie tu.